دانلود تعزیه صوتی و نسخه تعزیه - دانلود تحقیق ،پروژه نمونه سوال

محل لوگو

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 18384

دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 1 درس 5 تا 8


دانلود نمونه سوالات فورکرنرز 1 درس 5 تا 8

مجموعه آموزشی فورکرنرز از کتاب های شناخته شده و جدید در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. به صورت کلی این مجموعه از چهار جلد تشکیل شده است که می توانید در این قسمت از کتا اول این مجموعه نمونه سوالات فورکرنرز 1 برای درس های 5 تا 8 را دانلود نمایید.

مجموعه آموزش مکالمه زبان انگلیسی فورکرنرز یکی دیگر از مجموعه های آموزشی برای مکالمه زبان انگلیسی از سوی دانشگاه کمبریج است. دانشگاه کمبریج تاکنون مجموعه های فراوانی از قبیل اینترچنج، تاچ استون، فورکرنرز، اسپیک نو و چندین مجموعه دیگر تولید کرده است. در حقیقت این دانشگاه پیشرو در زمینه تولید مجموعه های آموزشی ساده و هدفمند برای مکالمه زبان انگلیسی به حساب می آید.

مجموعه آموزشی فورکرنرز توسط جک سی ریچارد و همکاران او تولید شده است. جک سی ریچاردز یکی از شناخته شده ترین نویسندگان در زمینه متون و مباحث آموزشی در نظر گرفته می شود. این فرد تاکنون مقالات و کتاب های بسیار گسترده و متنوعی برای معلمین و همچنین زبان آموزان تالیف و تهیه کرده است. کتاب های فورکرنرز یکی از جدید ترین تولیدات این نویسنده مشهور و شناخته شده بین المللی به حساب می آید.

وبسایت ما در حال حاضر سعی می کند تا به صورت روزانه نمونه سوالات زبان انگلیسی را در سایت خود قرار دهد. در حقیقت یکی از کامل ترین مجموعه های موجود در سطح وب فارسی، در این وبسایت قرار گرفته است. این سایت حاوی نمونه سوالات فورکرنرز به صورت میان ترم و همچنین پایان ترم است.

در صورتی که به سوالات دیگری نیاز دارید و یا سوالات شما در سایت موجود نمی باشد، می توانید به بخش پشتیبانی مراجعه کنید و نیاز های خود را با ما در میان گذارید.

نمونه سوالاتی که در این قسمت قرار گرفته است برای دو گروه زبان آموزان و همچنین اساتید و یا آموزشگاه ها در نظر گرفته شده است. برای آموزشگاه ها نمونه سوالات در قالب امتحان طرح شده است و برای زبان آموزان سوالات موجود به صورت درس به درس در نظر گرفته شده است.

برای دانلود این سوالات می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.


مبلغ قابل پرداخت 24,999 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 90

برچسب های مهم

قزوین - آبیک - زیاران خیابان شهدا بالاتر از بانک تجارت خدمات کامپیوتری فلاح

دانلود تعزیه صوتی و نسخه تعزیه - دانلود تحقیق ،پروژه نمونه سوال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما